Elle King Quotes

We've searched our database for all the quotes and captions related to Elle King. Here they are! All 36 of them:

“
Two minutes later, Garrett pops into the corridor, and I take one look at his expression and know he’s about to deliver good news. “You passed?” I squeal. He raises his exam booklet over his head like he’s acting out a scene from the Lion King. “A-fucking-minus!
”
”
Elle Kennedy (The Deal (Off-Campus, #1))
“
It was the best night of my life and not just because you kept calling me King Dong.
”
”
Elle Casey (Shine Not Burn (Shine Not Burn, #1))
“
Je suis plutôt King Kong que Kate Moss, comme fille. Je suis ce genre de femme qu’on n’épouse pas, avec qui on ne fait pas d’enfant, je parle de ma place de femme toujours trop tout ce qu’elle est, trop agressive, trop bruyante, trop grosse, trop brutale, trop hirsute, toujours trop virile, me dit-on.
”
”
Virginie Despentes (King Kong théorie)
“
The Fifth Key Lizbet Keaton’s Breakup Playlist “Good 4 U”—Olivia Rodrigo “All Too Well” (Taylor’s version)—Taylor Swift “If Looks Could Kill”—Heart “You Oughta Know”—Alanis Morissette “Far Behind”—Social Distortion “Somebody That I Used to Know”—Gotye “Marvin’s Room”—Drake “Another You”—Elle King “Gives You Hell”— The All-American Rejects “Kiss This”—The Struts “Save It for a Rainy Day”—Kenny Chesney “I Don’t Wanna Be in Love”—Good Charlotte “Best of You”—Foo Fighters “Rehab”—Rihanna “Better Now”—Post Malone “Forget You”—CeeLo Green “Salt”—Ava Max “Go Your Own Way”—Fleetwood Mac “Since U Been Gone”—Kelly Clarkson “Praying”—Kesha
”
”
Elin Hilderbrand (The Hotel Nantucket)
“
One corner of his mouth tips up. 'Gisele,' he mocks. 'Prom king,' I mock back. With a soft chuckle, he spares me one last look before striding off.
”
”
Elle Kennedy (The Graham Effect (Campus Diaries, #1))
“
Let no one drag you so low as to hate them" -Martin Luther King Jr.
”
”
Elle Jefferson
“
#anote2self Dear Self, Your king is coming. Please continue to be patient. You’ve kissed some frogs and you’ve learned some lessons. Now it’s time to prepare yourself and Queendom for the ONE who is worthy. I know you get lonely and worried but fear not, your love is being prepared carefully and especially
”
”
Alexandra Elle Smith (Words from a Wanderer (Notes and Love Poems Book 1))
“
Je ne ressens pas la moindre honte de ne pas être une super bonne meuf. En revanche, je suis verte de rage qu'en tant qu fille qui intéresse peu les hommes, on cherche sans cesse à me faire savoir que je ne devrais même pas être là. On a toujours existé. Même s'il n'est pas question de nous dans les romans d'hommes, qui n'imaginent que des femmes avec qui ils voudraient coucher. On a toujours existé, on n'a jamais parlé. Même aujourd'hui que les femmes publient beaucoup de romans, on rencontre rarement de personnage féminins aux physiques ingrats ou médiocres, inaptes à aimer les hommes ou à s'en faire aimer. Au contraire les héroines contemporaines aiment les hommes, les rencontrent facilement couchent avec eux en deux chapitres, elles jouissent en quatre lignes et elles aiment toutes le sexe. La figure de la looseuse de la féminité m'est plus que sympathique, elle m'est essentielle.
”
”
Virginie Despentes (King Kong théorie)
“
Dad?” he growls under his breath. “You’re Garrett Graham’s kid?” I can’t help laughing at his indignation. “Not only that, but I’m helping with your shooting drills today.” His eyes narrow. “You play hockey?” I reach over to pat his arm. “Don’t worry, prom king, I’ll go easy on you.
”
”
Elle Kennedy (The Graham Effect (Campus Diaries, #1))
“
J’écris de chez les moches, pour les moches, les vieilles, les camionneuses, les frigides, les mal baisées, les imbaisables, les hystériques, les tarées, toutes les exclues du grand marché à la bonne meuf. Et je commence par là pour que les choses soient claires : je ne m’excuse de rien, je ne viens pas me plaindre. Je n’échangerais ma place contre aucune autre parce qu’être Virginie Despentes me semble être une affaire plus intéressante à mener que n’importe quelle autre affaire. Je trouve ça formidable qu’il y ait aussi des femmes qui aiment séduire, qui sachent séduire, d’autres se faire épouser, des qui sentent le sexe et d’autres le gâteau du goûter des enfants qui sortent de l’école. Formidable qu’il y en ait de très douces, d’autres épanouies dans leur féminité, qu’il y en ait de jeunes, très belles, d’autres coquettes et rayonnantes. Franchement, je suis bien contente pour toutes celles à qui les choses telles qu’elles sont conviennent. C’est dit sans la moindre ironie. Il se trouve simplement que je ne fais pas partie de celles-là. Bien sûr que je n’écrirais pas ce que j’écris si j’étais belle, belle à changer l’attitude de tous les hommes que je croise. C’est en tant que prolotte de la féminité que je parle, que j’ai parlé hier et que je recommence aujourd’hui (p. 9-10).
”
”
Virginie Despentes (King Kong théorie)
“
Si j'Ă©tais son foie, pense Brady, je profiterais qu'elle est en train de ronfler la nuit pour m'Ă©chapper par sa bouche et foutre le camp d'ici.
”
”
Stephen King (Mr. Mercedes (Bill Hodges Trilogy, #1))
“
Her ne kadar pek çoğu hayatlarından nefret ediyor olsalar da hayata hala dört elle sarılıyorlardı.
”
”
Brandon Sanderson (The Way of Kings (The Stormlight Archive, #1))
“
Les peurs sont comme les mauvaises herbes, elles prolifèrent si on ne s’en occupe pas.
”
”
Leigh Bardugo (King of Scars (King of Scars, #1))
“
Les peurs sont comme les mauvaises herbes, elles prolifèrent si on ne s’en occupe pas
”
”
Leigh Bardugo (King of Scars (King of Scars, #1))
“
I reach over to pat his arm. 'Don't worry, prom king, I'll go easy on you.
”
”
Elle Kennedy (The Graham Effect (Campus Diaries, #1))
“
J’écris donc d’ici, de chez les invendues, les tordues, celles qui ont le crâne rasée, celles qui ne savent pas s’habiller, celles qui ont peur de puer, celles qui ont les chicots pourris, celles qui ne savent pas s’y prendre, celles à qui les hommes ne font pas de cadeau, celles qui baiseraient n’importe qui voulant bien d’elles, les grosses putes, les petites salopes, les femmes à chatte toujours sèche, celles qui ont un gros bides, celles qui voudraient être des hommes, celles qui se prennent pour des hommes, celles qui rêvent de faire hardeuses, celles qui n’en ont rien à foutre des mecs mais que leurs copines intéressent, celles qui ont un gros cul, celles qui ont les poils drus et bien noirs et qui ne vont pas se faire épiler, les femmes brutales, bruyantes, celles qui cassent tout sur leur passage, celles qui n’aiment pas les parfumeries, celles qui se mettent du rouge trop rouge, celles qui sont trop mal foutues pour pouvoir se saper comme des chaudasses mais qui en crèvent d’envie, celles qui veulent porter des fringues d’hommes et la barbe dans la rue, celles qui veulent tout montrer, celles qui sont pudiques par complexe, celles qui ne savent pas dire non, celles qu’on enferme pour les mater, celles qui font peur, celles qui font pitié, celles qui ne font pas envie, celles qui ont la peau flasque, des rides plein la face, celles qui rêvent de se faire lifter, liposucer, péter le nez pour le refaire mais qui n’ont pas l’argent pour le faire, celles qui ne ressemblent à rien, celles qui ne comptent que sur elles-mêmes pour se protéger, celles qui ne savent pas être rassurantes, celles qui s’en foutent de leurs enfants, celles qui aiment boire jusqu’à se vautrer par terre dans les bars, celles qui ne savent pas se tenir.
”
”
Virginie Despentes (King Kong théorie)
“
For instance, my hair is the unmanageable kind of curly, the color of burnt toast. Imagine waking up every morning looking like the Lion King, or having to spend a disproportionate amount of your allowance on hair products that don’t deliver. Like the ones under my bathroom sink. Row after row of half-empty containers of mousse, gel, and hair tamer standing dejectedly like the third string of a basketball team that rarely gets to play.
”
”
Elle Strauss (Clockwise (Clockwise #1))
“
Les femmes autour de moi gagnent effectivement moins d'argent que les hommes, occupent des postes subalternes, trouvent normal d'être sous-considérées quand elles entreprennent quelque chose. Il y a une fierté de domestique à devoir avancer entravées, comme si c'était utile, agréable ou sexy.
”
”
Virginie Despentes (King Kong théorie)
“
Ce monde-ci était bien meilleur que l'ancien, dirigé par les hommes. Ici, personne ne lui criait dessus, et personne ne criait sur Nana. Personne ne les traitait comme des citoyennes de seconde zone. Dans ce monde, une fillette pouvait rentrer seule chez elle, même à la nuit tombée, sans avoir peur. Dans ce monde, le talent d'une petite fille pouvait se développer en même temps que ses hanches et sa poitrine. Personne ne le tuerait sans l'œuf.
”
”
Stephen King (Sleeping Beauties)
“
Le Roi des Aulnes Quel est ce chevalier qui file si tard dans la nuit et le vent ? C'est le père avec son enfant ; Il serre le petit garçon dans son bras, Il le serre bien, il lui tient chaud. « Mon fils, pourquoi caches-tu avec tant d'effroi ton visage ? — Père, ne vois-tu pas le Roi des Aulnes ? Le Roi des Aulnes avec sa traîne et sa couronne ? — Mon fils, c'est un banc de brouillard. — Cher enfant, viens, pars avec moi ! Je jouerai à de très beaux jeux avec toi, Il y a de nombreuses fleurs de toutes les couleurs sur le rivage, Et ma mère possède de nombreux habits d'or. — Mon père, mon père, et n'entends-tu pas, Ce que le Roi des Aulnes me promet à voix basse ? — Sois calme, reste calme, mon enfant ! C'est le vent qui murmure dans les feuilles mortes. — Veux-tu, gentil garçon, venir avec moi ? Mes filles s'occuperont bien de toi Mes filles mèneront la ronde toute la nuit, Elles te berceront de leurs chants et de leurs danses. — Mon père, mon père, et ne vois-tu pas là-bas Les filles du Roi des Aulnes dans ce lieu sombre ? — Mon fils, mon fils, je vois bien : Ce sont les vieux saules qui paraissent si gris. — Je t'aime, ton joli visage me charme, Et si tu ne veux pas, j'utiliserai la force. — Mon père, mon père, maintenant il m'empoigne ! Le Roi des Aulnes m'a fait mal ! » Le père frissonne d'horreur, il galope à vive allure, Il tient dans ses bras l'enfant gémissant, Il arrive à grand-peine à son port ; Dans ses bras l'enfant était mort.
”
”
Charles Nodier
“
The Old Issue October 9, 1899 “HERE is nothing new nor aught unproven,” say the Trumpets, “Many feet have worn it and the road is old indeed. “It is the King—the King we schooled aforetime !” (Trumpets in the marshes—in the eyot at Runnymede!) “Here is neither haste, nor hate, nor anger,” peal the Trumpets, “Pardon for his penitence or pity for his fall. “It is the King!”—inexorable Trumpets— (Trumpets round the scaffold at the dawning by Whitehall!) “He hath veiled the Crown and hid the Sceptre,” warn the Trumpets, “He hath changed the fashion of the lies that cloak his will. “Hard die the Kings—ah hard—dooms hard!” declare the Trumpets, Trumpets at the gang-plank where the brawling troop-decks fill! Ancient and Unteachable, abide—abide the Trumpets! Once again the Trumpets, for the shuddering ground-swell brings Clamour over ocean of the harsh, pursuing Trumpets— Trumpets of the Vanguard that have sworn no truce with Kings! All we have of freedom, all we use or know— This our fathers bought for us long and long ago. Ancient Right unnoticed as the breath we draw— Leave to live by no man’s leave, underneath the Law. Lance and torch and tumult, steel and grey-goose wing Wrenched it, inch and ell and all, slowly from the King. Till our fathers ’stablished, after bloody years, How our King is one with us, first among his peers. So they bought us freedom—not at little cost Wherefore must we watch the King, lest our gain be lost, Over all things certain, this is sure indeed, Suffer not the old King: for we know the breed. Give no ear to bondsmen bidding us endure. Whining “He is weak and far”; crying “Time shall cure.”, (Time himself is witness, till the battle joins, Deeper strikes the rottenness in the people’s loins.) Give no heed to bondsmen masking war with peace. Suffer not the old King here or overseas. They that beg us barter—wait his yielding mood— Pledge the years we hold in trust—pawn our brother’s blood— Howso’ great their clamour, whatsoe’er their claim, Suffer not the old King under any name! Here is naught unproven—here is naught to learn. It is written what shall fall if the King return. He shall mark our goings, question whence we came, Set his guards about us, as in Freedom’s name. He shall take a tribute, toll of all our ware; He shall change our gold for arms—arms we may not bear. He shall break his judges if they cross his word; He shall rule above the Law calling on the Lord. He shall peep and mutter; and the night shall bring Watchers ’neath our window, lest we mock the King— Hate and all division; hosts of hurrying spies; Money poured in secret, carrion breeding flies. Strangers of his counsel, hirelings of his pay, These shall deal our Justice: sell—deny—delay. We shall drink dishonour, we shall eat abuse For the Land we look to—for the Tongue we use. We shall take our station, dirt beneath his feet, While his hired captains jeer us in the street. Cruel in the shadow, crafty in the sun, Far beyond his borders shall his teachings run. Sloven, sullen, savage, secret, uncontrolled, Laying on a new land evil of the old— Long-forgotten bondage, dwarfing heart and brain— All our fathers died to loose he shall bind again. Here is naught at venture, random nor untrue— Swings the wheel full-circle, brims the cup anew. Here is naught unproven, here is nothing hid: Step for step and word for word—so the old Kings did! Step by step, and word by word: who is ruled may read. Suffer not the old Kings: for we know the breed— All the right they promise—all the wrong they bring. Stewards of the Judgment, suffer not this King!
”
”
Rudyard Kipling
“
Martin Luther King, en la seva intervenció més coneguda, deia «Tinc un somni», i expressava els anhels d'igualtat de la seva gent, injustament menystinguda durant tant de temps. En el meu cas, després de pràcticament dos anys d'empresonament, no tinc l'objectiu personal d'un lideratge social i polític, però sí que, com ell, també tinc un somni: el somni de la llibertat. No parlo només de la meva llibertat, per molt injusta que sigui la meva condemna, sinó, sobretot, de l'aspiració de llibertat de tot un poble.
”
”
Dolors Bassa (Carregades de raons)
“
Maintenant l’empire a été pacifié ; les lois et les ordonnances émanent d’un seul ; le peuple et les chefs de famille s’appliquent aux travaux de l’agriculture et de l’industrie ; les classes supérieures s’instruisent des lois et des ordonnances, des interdictions et des défenses. Cependant les maîtres-lettrés ne prennent pas modèle sur le présent, mais étudient l’antiquité afin de dénigrer l’époque actuelle ; ils jettent le doute et le trouble parmi les tètes noires. Le conseiller, votre sujet (Li) Se, se dissimulant qu’il s’expose à la mort, dît : Dans l’antiquité, l’empire était morcelé et troublé ; il ne se trouvait personne qui pût l’unifier ; c’est pourquoi les seigneurs régnaient’ simultanément. Dans leurs propos, (les lettrés) parlent’ tous de l'antiquité afin de dénigrer le temps présent ; ils colorent des faussetés afin de mettre la confusion dans ce qui est réel : ces hommes font valoir l’excellence de ce qu’ils ont appris dans leur étude privée afin de dénigrer ce qu’a institué Votre Majesté. Maintenant que le souverain empereur possède l’empire dans son ensemble, qu’il a distingué le noir du blanc et qu’il a imposé l’unité, ils mettent en honneur leurs études privées et tiennent des conciliabules. Ces hommes qui condamnent les lois et les instructions, dès qu'ils apprennent qu'un édit a été rendu, s'empressent de le discuter chacun d'après ses propres principes; lorsqu'ils sont à la cour, ils dessape prouvent dans leur for intérieur ; lorsqu'ils en sont sortis, ils délibèrent dans les rues; louer le souverain, ils estiment que c'est (chercher) la réputation; s'attacher à des principes extraordinaires, ils pensent que c'est le plus haut mérite ; ils entraînent le bas peuple à forger des calomnies. Les choses étant ainsi, si on ne s’y oppose pas, alors en haut la situation du souverain s’abaissera, tandis qu’en bas les associations se fortifieront. Il est utile de porter une défense. Votre sujet propose que les histoires officielles, à l’exception des Mémoires de Tshin, soient toutes brûlées : sauf les personnes qui ont la charge de lettrés au vaste savoir, ceux qui dans l’empire se permettent de cacher le Che (King), le Chou (King) ou les discours des Cent écoles, devront tous aller auprès des autorités locales civiles et militaires pour qu’elles les brûlent. Ceux qui oseront discuter entre eux sur le Che (King) et le Chou (King) seront (mis à mort et leurs cadavres) exposés sur la place publique ; ceux qui se serviront de l’antiquité pour dénigrer les temps modernes seront mis à mort avec leur parenté. Les fonctionnaires qui verront ou apprendront (que des personnes contreviennent à cet ordre), et qui ne les dénonceront pas, seront impliqués dans leur crime. Trente jours après que l’édit aura été rendu, ceux qui n’auront pas bruie (leurs livres) seront marqués et envoyés aux travaux forcés. Les livres qui ne seront pas proscrits seront ceux de médecine et de pharmacie, de divination par la tortue et achillée, d’agriculture et d’arboriculture ordonnances, qu’ils prennent pour maîtres les fonctionnaires. » Le décret fat : « Approuvé. »
”
”
Sima Qian
“
king
”
”
Elle Gray (A Wife's Secret (Arrington Mystery #4))
“
Dean is a manwhore. Chicks love Dean. Allie is a chick. Ergo, Dean slept with Allie. Plus, there were all the clothes scattered around the living room because Dean is physically incapable of having sex in his bedroom. He hasn’t fessed up to it yet, but I’m sure he will eventually. I’m also sure that whatever went down between them last night, Allie’s not looking for a repeat performance. Though why that should bother Dean, the one-night stand king, I’ve yet to figure out.
”
”
Elle Kennedy (The Goal (Off-Campus, #4))
“
Je veux qu’elle soit à moi. Je ne veux pas l’avoir parce que tu me l’as donné. Je veux pas qu’elle soit enchaînée à moi. Je veux l’avoir, de son gré.” I want her. I don’t want her because you’ve given her to me. I don’t want her chained to me. I want her to be mine of her own free will.
”
”
Aurora Reed (Spearcrest Prince (Spearcrest Kings #2))
“
Can we talk?” he asked me. “Banjo!” Colt said again. “You’d better go. Your king is calling.” “He’s not my king,” Banjo muttered. “Could have fooled me,” I said quietly. There was no malice in my voice this time, though.
”
”
Elle Thorpe (Devious Little Liars (Saint View High, #1))
“
C’était la « méthode Stephen King », qui pensait que les histoires préexistaient à elles-mêmes. Qu'elles étaient comme des fossiles dans le sol que le romancier devait déterrer au fil de l’écriture sans savoir s'il s’agissait d’un squelette de dinosaure ou de raton laveur.
”
”
Guillaume Musso (La vie est un roman)
“
Angel laughed again. “Your sister knows the game better than most of the niggas I ever worked with. You can tell it’s in her blood.” He turned to me. “Nah, it ain’t no high school crush shit. She a queenpin in the making. I’ma be her king. I’m staying in Houston til y’all get this mess sorted out. I’m going to be the invisible part of her detail.
”
”
Elle Kayson (The Beauty of This Street Love 2: A Texas Tale)
“
Your husband is the king of all assholes, Aimee! I guarantee the only thing he was worried about was the money you cashed out of your joint accounts to help me! You’re not seriously considering giving it back to him!
”
”
Elle Cosimano (Finlay Donovan Knocks 'Em Dead (Finlay Donovan, #2))
“
Ne de olsa dĂĽĹźler elle tutulamayan Ĺźeylerdi. Sis gibi.
”
”
Stephen King (Sis)
“
Quoi qu'elles entreprennent, on doit pouvoir démontrer qu'elles s'y sont mal prises. Il n'y a pas d’attitude correcte, on a forcément commis une erreur dans nos choix, on est tenues pour responsables d'une faillite qui est en réalité collective, et mixte. Les armes contre notre genre sont spécifiques, mais la méthode s'applique aux hommes. Un bon consommateur est un consommateur insécure.
”
”
Virginie Despentes (King Kong théorie)
“
Comprendre les mécaniques de notre infériorisation, et comment nous sommes amenées à en être le meilleurs vigiles, c'est comprendre les mécaniques de contrôle de toute la population. Le capitalisme est une religion égalitariste, en ce sens qu'elle nous soumet tous, et amène chacun à se sentir piégé, comme le sont toutes les femmes.
”
”
Virginie Despentes (King Kong théorie)
“
example
”
”
Sally Warner (EllRay Jakes The Recess King!)
“
What happened, Kas, to change things? Why are you here?” “Everything happened, Ells. All this time, from Father’s final moments, to the accession, through the funeral to now, all I wanted was to have you by my side. I missed you. I feel stronger when you’re with me. Like I can finally start to be the king they all want. By myself, I’m not as strong. I don’t care about the past, Ellie. I don’t care about your past, except in the sense that it made you the survivor you are today. I want to try having you in my future. If you’ll have me?
”
”
Terry Keys (Royal and Reckless)
“
Canto I And then went down to the ship, Set keel to breakers, forth on the godly sea, and We set up mast and sail on that swart ship, Bore sheep aboard her, and our bodies also Heavy with weeping, and winds from sternward Bore us out onward with bellying canvas, Circe’s this craft, the trim-coifed goddess. Then sat we amidships, wind jamming the tiller, Thus with stretched sail, we went over sea till day’s end. Sun to his slumber, shadows o’er all the ocean, Came we then to the bounds of deepest water, To the Kimmerian lands, and peopled cities Covered with close-webbed mist, unpierced ever With glitter of sun-rays Nor with stars stretched, nor looking back from heaven Swartest night stretched over wretched men there. The ocean flowing backward, came we then to the place Aforesaid by Circe. Here did they rites, Perimedes and Eurylochus, And drawing sword from my hip I dug the ell-square pitkin; Poured we libations unto each the dead, First mead and then sweet wine, water mixed with white flour. Then prayed I many a prayer to the sickly death’s-heads; As set in Ithaca, sterile bulls of the best For sacrifice, heaping the pyre with goods, A sheep to Tiresias only, black and a bell-sheep. Dark blood flowed in the fosse, Souls out of Erebus, cadaverous dead, of brides Of youths and of the old who had borne much; Souls stained with recent tears, girls tender, Men many, mauled with bronze lance heads, Battle spoil, bearing yet dreory arms, These many crowded about me; with shouting, Pallor upon me, cried to my men for more beasts; Slaughtered the herds, sheep slain of bronze; Poured ointment, cried to the gods, To Pluto the strong, and praised Proserpine; Unsheathed the narrow sword, I sat to keep off the impetuous impotent dead, Till I should hear Tiresias. But first Elpenor came, our friend Elpenor, Unburied, cast on the wide earth, Limbs that we left in the house of Circe, Unwept, unwrapped in sepulchre, since toils urged other. Pitiful spirit. And I cried in hurried speech: “Elpenor, how art thou come to this dark coast? “Cam’st thou afoot, outstripping seamen?” And he in heavy speech: “Ill fate and abundant wine. I slept in Circe’s ingle. “Going down the long ladder unguarded, “I fell against the buttress, “Shattered the nape-nerve, the soul sought Avernus. “But thou, O King, I bid remember me, unwept, unburied, “Heap up mine arms, be tomb by sea-bord, and inscribed: “A man of no fortune, and with a name to come. “And set my oar up, that I swung mid fellows.” And Anticlea came, whom I beat off, and then Tiresias Theban, Holding his golden wand, knew me, and spoke first: “A second time? why? man of ill star, “Facing the sunless dead and this joyless region? “Stand from the fosse, leave me my bloody bever “For soothsay.” And I stepped back, And he strong with the blood, said then: “Odysseus “Shalt return through spiteful Neptune, over dark seas, “Lose all companions.” And then Anticlea came. Lie quiet Divus. I mean, that is Andreas Divus, In officina Wecheli, 1538, out of Homer. And he sailed, by Sirens and thence outward and away And unto Circe. Venerandam, In the Cretan’s phrase, with the golden crown, Aphrodite, Cypri munimenta sortita est, mirthful, orichalchi, with golden Girdles and breast bands, thou with dark eyelids Bearing the golden bough of Argicida. So that:
”
”
Ezra Pound